Heb je je wel eens afgevraagd wie je bent?

Heb je wel eens voor de spiegel gestaan en je afgevraagd wie je nou echt bent? Je weet je naam, waar je woont etc.. maar wie bén jij?

Of heb je hier al een antwoord op gekregen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij ben ik er wel uit.

Ik ben warm, gepassioneerd, direct, zorgzaam, gevoelig, emotioneel, een losbol, hyperactief, rustig beheerst, een luisteraar, een prater, een discussietijger, “lieve mona 20e eeuw", kattig, warrig maar vergeet niets.

Ik hou van gezond eten, fastfood

Ik ben vrijgevig, gul, een “spender”

Mijn motto’s: Carpe diem, Life sucks deal with it and try to find the positive things in live, geld moet rollen

Ik kan niet sparen maar ben spaarzaam.

Ik laat me niet vastzetten, pas in geen enkel hokje.
Ik heb een hekel aan arrogantie, autoriteit, regeltjes, managers. Ik ben vrij

Ik ben 23, op de kalender, geestelijk ben ik verder.
Ik ben volwassen en kinderlijk
Ik haat insecten en hou van de natuur
Ik ben spiritueel en vrij gelovig
Ik kan niet leren, ik ben een spons

Ik ben een positief mens, zie het glas halfvol tenzij het leeg is.
Ik hou van mannen, irriteer me er mateloos aan

Ik heb een droge en sarcastische humor
Ik heb zelfkennis, praat niet veel

Ik ben eigenzinnig, complex, een contradict, ik ben mijn eigen tegenpool>

Ik ben Ik.

Aangenaam…
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aangenaam

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, en dat ga ik ook niet doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben ik, uniek in mijn soort want ik ben ik. Niet meer en niet minder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vele malen en ik ben tot de conclusie gekomen dat, dat wat ik ben mijn effect is op andere mensen. Vandaar kun je om erachter te komen wie je precies bent beter je omgeving bevragen dan jezelf. Hierna kun je je afvragen of dit is wat je wilt zijn en zo nodig jezelf proberen te veranderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je kent jezelf het beste, je weet hoe je denkt, wat je wil, wat je lekker vind, etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een antwoord op een dergelijke vraag kan nooit van buitenaf komen. Dat zal ieder voor zich moeten trachten te formuleren.

Maar waarom eigenlijk? De mogelijkheid tot zelfreflectie kan een aangeboren zegen zijn maar blijkt vaker nog een vloek voor de mens.

En ja, ik weet wie ik ben. Ik weet wat ik doe, wat ik denk en wat ik voel maar om een en ander nu tot twee cijfers achter de komma te willen vatten. Met toereikende zelfkennis kan ik u zeggen dat ik daarin eigenlijk (voorlopig wellicht) helemaal niet geinteresseerd ben.

Ik houd wel van open hokjes.