Hoe download je een fotoalbum in een groep op Facebook?

Ik heb het geprobeerd met Pick&Zip, maar hier kon ik geen albums in een groep vinden, alleen foto's waarop gereageerd was in de groep.

Bij Fotobounce kreeg ik alleen mijn eigen foto's die op de computer staan te zien en die op Facebook staan.

Met facepad kwam telkens een bericht tevoorschijn waarop stond dat er sprake was van een error.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan downloaden?

Toegevoegd na 19 minuten:
fbDownloader werkt ook niet en Fuschipraine ook niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
o sorry dat heb ik toen een voor een rechtermuisklop en dan opslaan als gedaan was wel veel werk maar dan heb je wel wat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt ja, ik kan ze alleen maar foto voor foto downloaden. Ik vind 1300 foto's daar alleen nét iets te veel voor haha. Wel bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, ik heb google chrome, mozilla firefox en internet explorer.

Het beste antwoord

Met deze extensie is het mogelijk om volledige albums te downloaden, door simpelweg de extensie te installeren, rechtsboven op het icoontje klikken en dan op normal download, als het klaar is met laden klik op ctrl+s sla de pagina op, je krijgt dan automatisch een mapje bijgeleverd met de foto's er in!

https://chrome.google.com/webstore/detail/download-fb-album-mod/cgjnhhjpfcdhbhlcmmjppicjmgfkppok?hl=nl&utm_source=chrome-ntp-launcher

Toegevoegd na 57 seconden:
De extensie is voor google chrome